שיטות טיפול

טיפולים בכאב לגברים

שמי יואב, מטפל ברפואה משלימה מעל 10 שנים. בוגר מכללות "שלם" ו"תהילה".

מטפל במגע, דיקור סיני ונוירולוגי והקזת דם.

הטיפולים בקליניקה שלנו מתבצעים באווירה נעימה ורגועה, עם מוסיקת רקע רגועה וריח נעים של שמנים אתריים באוויר.

רוב העבודה בקליניקה מתמקדת בטיפול בכאב כללי ואורתופדי הרגעה כללית וטיפול בקשיי נשימה.

1) דיקור סיני ונוירולוגי (YNSA)

2) עיסוי קלסי

3) טיפול בהקזת דם

4) טיפול בנרות הופי

5) טיפולים להקלה בבעיות נשימה

ברפואה הסינית מתייחסים לכאב כאל חסימה בגוף, בקליניקה שלנו, אנחנו מתמקדים בטיפול בכאב על יד הדיקור הסיני והנוירולוגי.

-הדיקור הסיני הינה שיטה בת אלפי שנים, שעוזרת לפתוח חסימות בגוף שלנו ועל ידי כך להקל ולעזור במגוון בעיות.

הדיקור הסיני מתבצע בשיטה היפנית, שהיא הרבה יותר שטחית מאשר הדיקור הסיני המסורתי. על ידי כך ישנו פחות כאב בזמן הדיקור עצמו. בזמן הדיקור ישנה הרגשת נינוחות ורוגע.

-עיסוי קלסי, מתבצע עם שמן באווירה נעימה של מוסיקת רקע וריח נעים של שמנים אתריים באוויר.

התנועות איטיות ועמוקות לתוך ריקמת השריר על מנת לשחרר את השרירים ולהזרים את הדם.

-הקזת דם, שיטה בת אלפי שנים ומאוד יעילה בהקלה על כאב והרגשה כללית טובה.

שיטת טיפול מהמבוקשות בקליניקה שלנו.

בדם שלנו מצטברים רעלנים כתוצאה מפעילות טבעית של הגוף ורעלנים מבחוץ כמו אוכל מתועש וזיהום אוויר. כמו כן לחץ נפשי (סטרס) יכול להגביר רעלנים בדם. בהקזת הדם מוציאים את הדם מהמקום שבו יש תלונה על כאב בגוף בהתאם לתלונת המטופל.

כמו כן הקזת הדם מאוד עוזרת במקרים של קשיי נשימה עקב הצטברות ליחה בריאות.

התוצאות מהירות ויעילות

הטיפול מיועד לבני 17 ומעלה בהתאם למצב המטופל.

-נרות הופי היא שיטת טיפול עתיקה שהומצאה בשבט "הופי" האינדיאני. מטרת הטכניקה לשחרר שעווה מהאזניים שגורמת לירידה בשמיעה ולדלקות חוזרות.

הטיפול עצמו מאוד נעים ומרגיע ומיועד למי שלא רוצה ללכת לרופא הרגיל על מנת לנקות את האזניים.

הטיפול מתאים לגילאי 4-5 ועד למבוגרים.

הטיפול אינו מיועד למי שסובל מדלקת נוכחית באזניים ולמי שכרגע עם כפתורים.

-הקלה בבעיות נשימה, שילוב של דיקור כוסות רוח והקזת דם בהתאם למצב. מיועד למצבים של הצטברות ליחה בחזה שגורמת לכאבים. הצטברות הליחה יכולה להתפתח לדלקת. על כן יש לטפל בהקדם בין ברפואה רגילה ובין ברפואה טבעית.

איזון גוף ונפש

מרים: 054-7249893